Monday, September 21

selamat hari raya..

Alahai..lama tak jenguk blog aku nie hah...
rasa rindu kian bertandang pada blogers..
entah angin apa yang bawa aku hari ini untuk kembali membuka lembaran baru..
cewahhhhhh..gituw lorh...hehe..

Hari ni raya ke-2..bosan yang amat duk kat umah
melayan tetamu2 yang ada nie..alahai..penatnyer..
penat2 jugak,tapi masih sempat online
tak sangka ada line kat umah nie...huhuw...
tapi tue la,asal tangan aku jerk nak chatting
line dah xda..kalo diorg kat umah men game,xplak jadik mslh...
uhmmmmm...

Raya-raya macam nie,teringat dengan kawan-kawan kat sandakan tue..
diorang tue ingat kat aku lagi kerrr???
xper lahhh...ade aku kesah???hehehe...
btw,selamat hari raya kat pengunjung-pengunjung setia blog aku..(ader kerrr)hehe
dan buat kawan-kawan sumerrr...selamat menyambut hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin buat korang sumerrr...
love u'll...

salam sayang.

No comments: