Monday, October 5

Aku , Kawan & Kau...


Tiada cerita untuk di kongsikan hari nie...tapi untuk tidak membiarkan blog aku kosong jak dari bulan ke bulan,biarlah aku menceritakan suatu kisah yang menjadikan teladan buat semua..yer ker??hehe....

Aku bukannya apa.Ada lah sorang kawan nie,banyak meluahkan perasaan dier kat aku..kesian jugak aku tengok.Dari apa yang aku rasa,dier memg betul-betul kecewa dengan sahabat baik dier..yang meluah nie bukannya sorang.tapi dua orang.Tym raya lagi tue...kecik ati diorang..urm..apa nak buat.Sudah lumrah berkawan,memg ada yang tergigit kan..Aku plak xnak komen banyak-banyak time tue.Apa tak nyer,yang diorang dok kata tue kawan aku jugak!Aiyoo...sy cuma cakap yang aku betul-betul tak percaya atas perubahan kawan aku yg diorang dok kata tue...Aku xnak berdosa lebih..tue pasal diam jerk...hehe...cuma aku bagitau diorang,biarkan jak lah si tuuuttt tue dengan hidupnya.Tunggu jak aku balik ke sandakan,aku cuba setel masalah nie...aisehhh..tembirank saja aku kan...kuang2...

Urm,friend aku yang dok kena kata tue bukan apa..dier tue banyak tekanan.Belajar lagi...sentiasa sibuk.Aku doakan dier berjaya dunia dan akhirat..aku sayang kat dier tue..ya la..aku penah terbaca satu ayat nie..apa yerr??urmmm mcm nie..."orang yang lemah adalah orang yang tidak dapat mencari sahabat dalam hidupnya.Tapi orang yang paling lemah adalah orang yang mensia-siakan sahabat yang di cari itu.."
Sebab tue la aku xnak buang kawan-kawan aku tue..walaupun jauh di mata,tapi diorang akan sentiasa di hatii...:)

Kawan baru???urmm...buat masa nie adalah dalam beberapa orang dalam hidup aku...cehhh...tapi orang jauh la...bhgn area-area semenanjung la jugak...ala,apa guna internet kalo kita tak boleh mencari kawan kat situ kan??kan??hehehe..
Tapi dalam banyak-banyak tue,aku xnak la citerkan pasal sumer kat cni...penat nak taip lorhh..kuikuii...hah..adalah sorang nie..
Dier nie la yang banyak ajar aku tentang dunia tenet nie..kalo nak blajar sendirik memang tak dapat la...mujurlah aku kenal dier nie.Aku kenal dier kat PEMINAT SETIA ERNEELYA ELYANA.hah korang jangan tak tahu yang aku nie memang minat gilerrr kat elyana nie...huhuw..nak kata dier nie kawan baru aku tak la jugak...tahun lalu kot kita start kawan..tapi berkawan dengan dier nie memang banyak ilmu lah aku dapat.
Aku belajar buat blog nie pun dari dier.Dier la yang banyak beri tunjuk ajar kat aku..dier nie lebih muda dari aku,sbb tue aku tak ngorat dier..tapi kalo dier nie lebih tue dari aku,memang sih aku terus ngorat dier...huhuw..aku tak suka pasangan aku lebih muda dari aku..hihi...hah,next week dier PMR..padan muke dier...tapi wish u luck bro..insyaallah,lulus cemerlang.!
Kalau chat ngan dier memg best la,banyak jugak citer boleh di bahaskan.Tapi tue la,aku dah jarang on9 sekarang.Tak macam dulu-dulu..Rajin.
Nak buat macamna??laptop dah kena tarik...khakha...xda lahhh..
tapi tue la citer aku serba sedikit...hah dier lah syahmee ashran yang aku kenal..(ala,nama aku lagik glamour dari dier...hehehe>gems)

K la.aku pown dah nak out dah nie...k ar...u'll sentiasa lah catch up blog aku..huhuw...

No comments: