Monday, January 4

Ku tinggalkan dan Ku temui jalan itu..

Wahh...tajuk tue..hihi,aca2 jer tue..
Petang nie merupakan petang terakhir aku di rumah..kenapa ya??esok aku dah mula bekerja kat sebuah taska..ngeeee....aku nie sebenarnya tak pandai nak jaga budak-budak nie...ini la kelemahan aku sebenarnya walaupun kawan-kawan lain nampak aku nie memang mesra dengan kanak-kanak..yer ker?bagi aku tak juga...

Esok dah mula start.Tinggal kat taska tue jugak..disediakan bilik,dan makan sekali..urm,alamatnya memang bermulalah hidup baru aku kali ini dengan kanak-kanak...
Alhamdullillah jugak la,tahu jugak sikit-sikit macamana nak jaga baby kan..hihi..
Apapun buat kalian yang masih mencarik-carik keja tue,jangan memilih sangat.Macam aku nie,pemilih sikit keja tub2..jadik pengasuh taska!ambik ko..padan muka aku sendirik...wish me luck guys!

2 comments:

cr3ap said...

Don't worry too much on babysitting the babies. Things will somehow work fine. Just do your best and everything will just be ok. I like your picture that you put. The baby pic open so big mouth. Nice one :D

Regards from cr3ap
http://cr3ap85.blogspot.com/

my beloved sue said...

Thnx 4 ur support!!
i'will do the best!