Tuesday, November 2

salam SINGGAH buat Si KAWAN!!


Sudah lama gamaknya aku tak update blog...ntah berapa kurun kan kan?? haha..ya aku sibuk dan tiada masa nak update...kadang tue malas jugak aku nak bukak blog,serius...aku main limpas2 jak ney...huhuw..

Facebok pun aku dah buang,menyampah siot nak main fb lagik.bukan apa adalah sorang mamat ney buat aku benci dah nak bukak fb..suka hati la kan.benci betul aku tengok mukanya sana...geram!!!

Kenapa aku begini???well, banyak org kata aku dah berubah..MEMANG!! aku benci dgn keadaan aku dulu,kasihan sehingga orang boleh memanipulasikan aku!!!!shittt!
aku benci ORANG TUE!...terlalu BENCI!! nak katakan hebat sangat tak jugak,tapi tue la berlagak nak mampus...aku tak la harap dier mampus,begini gini aku,tak jugak aku KEJAM sangat kawan...nasib la aku masih boleh maafkan KAU! kira bersyukur lah....memang kita KAWAN-KAWAN boleh main-main,tp agak2 babe..masalahnya aku memang percayakan KAU, tapi begini rupanya KAU buat aku KAN!! memang aku bodo bha jugak...tak pa la...aku mengakulah KEBODOHAN aku tue...ko kan TERPELAJAR, bukan macam aku..

Tapi nie last dah aku CAKAP pasal KAU, jangan harap lepas nie aku carik KAU lagik!!

No comments: