Friday, May 8

susah hati..urmm..

Pagi nie kitorang siap nak bersih2 kan site office..huh..bukan apa,COO nak mai.dah 2 bulan dier x mari.Takut gak nie.Kawan-kawan sebok nak siap sedia apa-apa dokumen yang pending..haha..lucu pown ada gak la.Tapi cian diorg,bukan xnak bereskan awal2 tapi dokumen susah nak carikk...bagi aku plak,ala..internet jerk,tue la keja x beres...hehe..
Aku??aku dah ready awal2 la...xpyh cakap..tggal nak ambik signature dier jerk.selesai..ehe.
Urm,aku actually risau la jugak.Bukan apa la..nak kena soal jawab ngan dier nie.Adalah something about personal.tapi jgnla salah faham plak,xda scandal2 nie..huhuw..xpa la,juz lupakan jerk..

Aku nie susah hati gak la..semalam kawan bagitau,dier punya krisis ngan kawam aku yg sorg lagi tue..Diorg x bertegur..alalala..napa plak tue??urmmm...nie memg kes panas baran la nie...apapown aku doakan hubungan diorg kembali macam biasa..ya la,sebagai kawan x bagus la nak bermasam muka,marah memarahi..urmmm..

No comments: