Friday, November 27

Dungun,Terengganu..I'm Coming!!

19 November 2009;
Khamis lepas pada 19/11/09 aku dan family pergi ke KL.Trip pertama dah berlepas pada rabu tue dan aku merupakan trip ke-2 ke sana bersama kakak,ayah dan adik aku sorang.



Keadaan KL sangat mengujakan aku dan sempat Aku menanam tekad untuk ke sana bagi kali ke dua..ehe ntah bila lagi nak ke sana kan.:p
Tiba di KLIA,suasana sesibuk yang mungkin.Mencari bagasi satu hal.Tempat yang jauh bagi aku.Alhamdullillah ternampak ku sesusuk tubuh yang aku dan keluarga kenali.Abang Mali menjemput kami di situ...

Perjalanan ke Rumah (Nilai-Bukit Mahkota) jauh jugak.Tapi puas melihat permandangan pada petang itu..Semakin lama matahari tenggelam dan ku melihat jam di tangan menunjukkan angka 7 petang.Tapi suasana tak segelap di sabah.Kalau Sabah dah gelap dah pun..suasana masih terang di sini...Jalan dan jalan akhirnya sampai ke destinasi di tuju.Huhuw...
.......................................

20 November 2009;
Hari nie berangkat Ke Terengganu..Huhuw Terengganu I'm Comingggggg!!!!!!!!!



Sesampai ke Terengganu,cuaca pulak tak berapa baik...banjir la pulak..Hujan lebat terus terusan membanjiri kawasan terengganu antaranya di Dungun...Tapi pernikahan tetap jugak berlangsung lebih kurang pada jam 8malam..




.......................................

21 November 2009 ;

Majlis sanding diadakan pada pukul 1 petang di Dungun Terengganu






No comments: