Thursday, November 26

Salam Aidiladha Buat semua

Esok raya lagi...huhuw....dalam kepenatan majlis kahwin abang aku,kembali lagi aku mengenal erti aidiladha tahun ini..Masih macam dulu...Raya kali ini aku tidak bersama rakan-rakan dan sahabat handai yang aku rindui.Tapi tak mengapa,kerana raya ini adalah raya yang terindah buat aku sekeluarga dalam menyambut orang baru..iaitu isteri kepada bang aku yang beru bernikah pada 20/11/09 baru-baru ini..

Aku belum lagi sempat untuk menceritakan lebih lanjut tentang majlis kahwin baru-baru ini kat blog aku kali nie...belum sempat...tapi xpa,insyallah esok siap..heheh...

Dan buat semua muslim di dunia ini,aku ucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha buat semua..

Berkorban kadangkala memang perit dan menyakitkan,tapi apalah erti sebuah kehidupan tanpa sebarang pengorbanan.

No comments: