Monday, June 27

BoBBaMarIO Ke SaBaH!!!!!


Yeayyyy!!! Finally,jumpa jugak aku dengan jejaka idaman aku ini…huhuhuw…orangnya tinggi,sentiasa tersenyum,malu-malu lagik uuu…hahahaha…aku pulak rasa malu bila nak take pic dengan dia tue..alalala..sapa lagik,Zahiril Adzim la wei…!

Tapi aku carik-carik buku yang dia jual tu,tak pula aku jumpa..huh memandangkan keadaan yang hangat hari itu,kejap jak kami di jom heboh ahad tue.

Eya…paling best sekali dapat take picture dengan dia nie…masa kat gerai cereka tue sesak,tapi main selit-selit jak kitorang. Tak tahu malu kan…

Kamal adli pun ada,si apek tue pun ada jugak,sapa lagii?? Zahiril lah!!!hahah…aku tunggu jak dia datang dekat barisan kami tue…nah! bobbbbbbbbbbbbbbbbb! Dia pandang sekilas,then senyum. Dia datang..tapi tak dapat nak tangkap gambar masa tue..susah sikit..aku peace jak ngan dia..huhuw dia balas tue…sempat jugak mata kami bertatapan..hahahahah…apa taknya paling depan kan aku.

Aku tak bawa buku time tue,kalau tak boleh jugak mintak autograph. Dan benda yang paling aku tak sangka-sangka..masa aku kat luar gerai tue,aku nampak dia keluar ngan sorang pompuan..aku sangka sheera ayob ka..hehe. tapi rasa-rasanya bodyguard kot.ngeeee

Aku serbu la dia..hahaha..aku cakap, “daim,begambar kita.satu jak plsss….” Hahahah…tiba-tiba aku panggil dia daim..hahaha..dia pun oke jerk la…hahahaahah.

Seriously,dia memang sopan beb. Malu-malu lagik..aduiii aku la pulak yang segan berabis..hahaha…tapi tak pa la,dapat tangkap gambar dia pun jadik laaaa..hahhah

Masa kitorang take pic tue,ramai terus yang serbu nak tangkap gambar kami berdua..itulah korang,malu-malu pulak.tengok aku yang dapat! Hahahah…lepas tue aku tak tahu mana lagik dia..sampaikan aku nak salam pun aku tak sempat. Aduiii..gara-gara nak tengok gambar nie la hah. Ambek ko sue.







1 comment:

Naskah Percuma said...

mcm best je bertatapan mata dgn zahiryllll.. kena try ni hehe