Sunday, March 27

Budak Nakal

Adush..hari-hari seperti ini memang membosankan..hari sabtu aku cuti. Jadi seharian di rumah memang kerja aku makan jak. Tapi malam aku tak makan..cet nak kontrol la tue..hehe..

Tapi pagi tue ujan. Aku pula terpaksa membangunkan diri seawal 7pagi. Nak pergi pasar,nak cari bahan-bahan nak buat soto untuk jamuan esok.

Jamuan?? Iya jamuan perpisahan aku dengan skor la kononnya..cet! buang masa jak kan..nak makan soto mak aku cakap jerk la,nie nak bagik alasan nak buat jamuan..huhu..

Lagi membosankan. Aku punya tunggu elyana dalam tv3 dengar-dengar ada show dalam muzik-muzik 26. mana? Aku tunggu. Aduii...tak muncul jugak.

Sambil menekan-nekan keybord depan komputer,mata di tv datang pulak sms. Nak datang interview esok (ahad) nak kerja ganti aku..hehe..

So buat kawan baru kita selamat menjadi warga skor. Itu pun kalau lulus temuduga la ya cik..hehe..good luck!

Diam.

Tiba-tiba teringat dekat budak nakal seorang nie hah..nakal sangat-sangat. Dan sekarang dia dah pandai buat bising,umur pun dah setahun apa tak nya..huhu..nakal kamu ya keponakan..!



Tiba-tiba juga teringat dekat seorang angle kecil di semenanjung sana..huhu bila ko nak datang sini???tak sabar nak cium ko!!


No comments: