Friday, March 25

Dia masih peduli.

Dia lagik! Gadis itu koling aku. Baru semalam entah beberapa hari lalu gadis itu sms aku. Tapi sms nya aku tak replay. Resah untuk membalas sms nya. Kenapa tiap kali namanya di skrin hp aku,aku jadik marah,sakit hati,dan berkeceramuk. Kesian pun ada dengan gadis ini.

Angkat ke tak?..angkat jerk la..dengan suara yang konon-kononnya sibuk aku menjawab panggilannya. Macam aku dah agak dari awal kenapa dia koling!

Oya! Hari ini 25hb. Yeah!!! Gaji kamu cik???! Patut koling aku..hehe..soalan macam biasa yang aku dengar tiap-tiap hujung bulan macam ini.

Kak sue,sibuk?
mm..adalah jugak.napa?
owh..iyaka??mm…kau mau makan?makan apa?
mmm..tak apa la cik.kenyang.
owh..iya.tak pa la..

tuttt.

Dan kali ini aku tolak pelawaannya. Tak macam selalu. Kfc ya cik makanan hujung bulan macam ini.hehe..sedangkan hari ini aku belum makan lunch lagi..huh laparnya..

Aku pulak masih bernada kesal dengan penolakan itu. Aku sms dia agar dia tak terasa penolakan aku tue. Mungkin dia rasa tersisih dengan aku. Mungkin. Jadi aku sms dia.

Jd ko blik bsk cik?bila ko pulg cni blik?
Aq blik sdkn jap g..ahad aku blik kk..
Oh,ok.tc.
……1/2jam…
Selasa depan aq ambk c ros..nnty aq free jln kta dgn peah jg ah..k..gd luck keja bru ya.. mnta maaf slh n silap ku kat kmu.. slm.

Aku tahu macamna peritnya perasaanmu,tapi adakah kamu tahu bagaimana perit perasaan kami tika itu?aku ingin buang ia jauh dari hati,tp dendam ini masih bersisa,sakit bila mengenang apa yang telah kau tubakan terhadap diriku.

Oh,mintak maaf, aku lupa yang kau pernah malu di hadapan kawan-kawan bf mu kerana berkawankan sahabat seperti kami.

Habis.


p/s. harus bagaimana? Perlukah dibuang jauh dendam dan sakit hati ini?

No comments: