Tuesday, May 28

Jenguk blog sendiri....aku dan dunia ku.

Rasanya lama tak update blog kan...bila masuk balik kat sini rasa asing pulak..huhu tak tahu part mana yg asingnya..
Mula-mula tu rasa nak delete je blog nih dan buat blog baru ye laa dah tak nak pandang kat belakang nak buat buku baru pula..tapi rasanya biar je la kot kan. Yang lalu tu kita jadikan pengajaran dan tauladan utk kita sedar diri yang kita nih tak boleh nak lupakan mana usal kita...meski hitam kita tetap laluinya kerana pengalama tu akan mematangkan kita.

Berceloteh la pulak aku ntah angin mana ntah yang buat aku mengarang cerita ini.

Tapi sungguh aku rindukan dunia penulisan ini..yang teramat pula tu...huhu..rasanya dah hampir 2tahun aku tak mengarang wow! Ye ke? Ce tengok last update blog bila??? Huhuuu...tipu sangat..mengarang bagi aku sesuatu yang indah. Terasa diri di bawah pengaruh fantasi..ceh fantasi sangat..dah namanya fantasi yang korang percaya buat apa..hahaha..tak perlu baca sangat cerita aku nih...

Dan di sini aku mula percaya dengan semangat yang baru aku akan lebih yakin pada diri. Cehhh tetiba buat apa?! Hahahha.....

No comments: