Tuesday, May 28

Outing lagi-lagi outing

Masa outing adalah yang terbest sekali sebab tak perlu nak duduk office dengan tekanan yang ada. Memang tekanan pun tapi best juga duduk office sebab masa tu tak terasa sangat tub2 je dah gaji..hekhek..

Bila outing, elauns pun masyuk kira lah berapa banyak branch yang kena check masa sebulan tu...w/pun jumlahnya tak banyak sangat tapi boleh lah dari tak ada kan...sebulan tu dapatlah rm60 duit tambahan...pernah sekali tu dapat rm105 ke rm125..mcm tu la..hekhekk...sapa nak bagi ye dak?! Campur duit gaji dah lebih dahh..alhamdulillah ada sikit duit poket tambahan.

Hurm...keja nya memang memenatkan tapi enjoy tak perlu nak stress sangat derr..hekhek..

Ok lek lu...rabu ni 29hb kena outing lagi ke papar sehari je la tak perlu nak serabut. Cukup sehari. Dan kali ni last check stok bersama si steven nih sorang auditer stock kami. Huhu...katanya rindu mak la sangatt sebab tu nak balik kl..dah lama sangat berpisah dengan keluarga..huhu...

Maka dengan itu hilanglah seorang rakan seperahu kami..dia ni okay orangnya,kalau masalah kerja rujuk je dengan dia dari A ke Z dia akn bagitahu kenapa mengapa perlu buat macam tu...hah yang paling terasa seorang kawan ni la fida nama nya...

Fida nih memang rapat dengan stev nih apa orang kata dia berhenti ni maka hilanglah kaki si fida nih...hahahaha...sebab apa2 masalah fida lebih senang rujuj dengan si stev dari aku dan david...nak kata kenapa sebab dia tak faham bila aku dan david yang ajar...hekhekk...kenapa la org tak faham bila aku mengajar erk? Ke aku yang terlalu laju bila mengajar nih? Huhuuu...memang tak layal lah aku jadi cikgu kan...huhu..nasib tak masuk upsi hari tu..huhu ada hati nak masuk upsi la sangattt...hahaha

Hurmmm...lepas steven berhenti ni akan banyak la keja nak kena adjust..hah tu part winnie dia yg akan bagi arahan kami nih just ikut je...tapii jangan la pass kat aku...tak cukup tangan ni hah! Payment lagi nak kena urus..tak menyempat aku derr...harap2 cepat2lah ada peganti si steven nih...

Hah nak citer apa lagi ya?

Ntahlahh...habis di sini je kot...eh apasal slank aku ni slank semenajung? Ke semenanjing?? Lantak lahhh ada aku kesah??? Aku tetap budak SABAH!!!!! Yawwww.....adios..assalammualaikum.

No comments: