Tuesday, May 28

Bufday ke 25tahun.

Entahlah dah meningkat umur nih makin aku rasa bufday ni tak ada makna pun..dan seperti tahun2 lalu tak pernah aku nak sambut...dalam hidup rasanya 3kali aku sambut bufday dengan kek bufday aku...masa umur aku 17tahun,umur 21tahun dan yg ke-3 bila ya? Pernah ke ada ke-3??? Huhuuuu...tak ingat..

Seperti tahun-tahun lepas bahawa sehingga sekarang nih hidup aku masih memegang title single..huhu...pecah rekod 25tahun tak pernah bercinta...syabas sue syabas...hahaha....dan aku seperti tahun-tahun lalu dah lali dengan sindiran serta kutukan dari orang yang berada di sekeliling...bila lagi nak berdua...huhu...walawe sedih tu...nak buat macamana terpaksa telan je la..bukan ada hal pun.

Mencari dan terus mencari...belum jumpa ke aku? Atau masih menunggu ke aku? Seorang yang bernama tuttttttt....ingat ke dia dengan aku??? Hurmmm...tak kot..last aku kontek masa sehari sebelum atom bernikah...dan terasa sangat pedih bila dia berkata... "sue,kalau ada orang masuk meminang tu terima je la" walawe senang cakap. Aku yang rasa nih nak buat apa ye dak? Tunggu punya tunggu dia still tak terbuka hati untuk aku. Apa lagi aku harap dari dia ya? Cinta ni betul-betul buta..hurm..

Bufday kali ni hambar....dah lama dia tak wish happy bufday kat aku...hambar dan hambarrr....rasanya dia tak pernah ingat kot tarikh lahir aku. Hurm...buat apa mengeluh? Dah orang tak nak nak buat macamana lagi? Berpijak lah di bumi nyata sue tak ada guna ko nak mengharap lagi....orang dah tak sudi nak tunggu buat apa? Ya dak? Hewhew...

Dalam hati siapalah yang tahu...

Bufday ni aku tiup lilin sendiri.
Dalam diam aku menangis.
Terasa diri tercucuk duri.
Terasa setan tersenyum sinis.

No comments: