Thursday, April 21

Account clerk/clerk

Nah sudah..!balik-balik kerani,balik-balik kerani..kenapa tak pegawai cik sue oiii! Bila lah ko nak naik pangkat ke pegawai nie…aiyakkk..aku dah rimas nie eh,kerani-kerani-kerani..ko tak bosan kah?!

Dui bha…senang ko cakap sana arr mak cik. Ku tumbuk ko sana…cuba buat la..hah…senang ka nak naik pegawai,ada hati jugak rupanya juga cik sue ne arrr..hahaha..

Hati adalah,perasaan jak teada..aikk..macamana tue??huhuw…betul-betul sinting nie orang…hehe

Ya,aku dah kerja di satu company ne..lagi! selepas dah tak kerja di pusat tuisyen hari tue,aku kan dah bagitau aku dapat kerja baru kan..nah sekarang aku kat tempat tue..nama company evergrowth marketing.

Aku mulanya tak tahu selok belok company nie,tue pun setelah bertungkus-lumus memerhati(cet!) barulah aku tahu pasaran sebenarnya…malas lah aku nak berceloteh pasal tue…bukannya best pun..ngeee…

Kerja aku kali nie betul-betul keja accnt..neh..pandai sudah aku sekarang nie buat ubs…jangan jeles mak cik..huhuw..baru ubs sudah bangga..uikk bangga lah bodoh! Ada hati kau ne arr cakap kerja aku..tumbuk ne..hahaha….

Sudah namanya dia carik kerani accnt,mestilah kerja bhgn accnt..apa daa..hehehe..lek bha mak cik..

Tapi keadaan nie membosankan aku lahh..aduiii…tunggu keja datang,aku tak carik keja..aiyakkk…berjam-jam depan pc nie aku menghadap ubs,hadap jak! Aduiiii….bosan geng..tak habis tue,filling,tak sudah lagi issue cheque,dan aku tengah tunggu sekarang nie kira stok. Tue yang payah tue…kata diorang la..aku tak cuba lagik. Padan muka kau cik sue!hah!

Dan baru jak tadi pewagai aku bagitau, lepas nie siap sedia ko akan busy bila kita buka 3 branch baru..benda yang remeh temeh nie tak akan lagik ko buat. So siap oke?!

Roger! Yeay finally aku akan sibuk..alamak..!takut la pulak..ngee.



p/s sue,jom makan! ta nak la..i bawak bekal..:))

No comments: