Thursday, April 21

Blog rasmi Cik Sue kembali aktif

Hohoho..aktif!aktif!aktif!..eyerr la ngko! Huhu…aktif ker cik sue? Tiba-tiba,gila ka apa ngko ne…huhu..

Dah cukuplah kepoyoaan kau ne sue,sudah-sudah lah mengada-ngadanya..banyak cakap tapi semua kosong..hehe..eleh jeles la tue sama aku. Tau tak pa..haha..

Tahun lalu ko banyak senyap kan,tahun nie makin mengada-ngada perangai kau.kenapa? hahahaa..tak boleh ker mak cik oiii?! Aku nak ambik mood baik punyerr tahun nie. Ambik mood shaeizy sam..kan dia menang award baik punyerrr,tue la pasal.hah!

Ek’eleh minah nie minat sam rupanya..huhu..sejak bila beb?hahaha…mana miss dinzly tue dah lama tak dengar citer.?!

Eeeeya’ etu dia…!miss dinzly arrr..tue dulu-dulu,skrg zaman dah berubah,sekarang zaman k-pop..hahaha.. dan sam pulak tiba-tiba melonjak kat atas..nah,dinzly aku tertinggal kat bawah..tapi dia tetap hero aku…huhuw..gilak eh!

Tapi dua-dua pown highway baekk punyerrr..jangan risau lahhh…ngeee..

Aiyakk…tiba-tiba aku jadi boring gilakkkkk!!!



p/s ada kerja kosong tak?!

No comments: