Thursday, April 21

Aura Mas Idayu makin menjadi-jadi

Hah?!apa benda nie..isyhhh ko jangan main-main..karang tak pasal-pasal kena saman,sapa susah…

Isyh tak la…nie memang ada kena mengena dengan ratu pujaan nie,tapi bukan seperti yang kamu semua sangka..aiyakkk..


Aura mas idayu nie timbul di opis..aduiii tak pasal-pasal la pulakkk…kenapa mas idayu..hah itulah lancang mulut kan..hhaaha..aku rasa 1 opis nie dah tahu dah..asal time makan jak, mas idayu tak nak makan(Tanya kat aku) apa?! Siotttttt sapa cerita pasal mas idayu nie???cet..mentang-mentang aku diet..hahahaha

Hah! Nie mesti kerja kak mimi nie..kantoi aku beb!huhuhu..tak elyana mas idayu..ada hati delo…huhu

Tak la,aku saja cakap nak kurus macam mas idayu punya body…wahhhhh ada hati ko arr sue!!!

Khakhakhakhakhakha dan khakhakhakhakha lagikkkk!

Duii bha,biar la bha,sekarang nie capai target..ngengengeee..so siap la korang,mas idayu versi sue akan menjelma juga..hohoho! berapa abad ehh???hahahaha



p/s uisyhhh senang ati nampak tuan?

No comments: