Friday, February 13

Hadiah untuk kekasih


JIKA sebelum ini, LG menawarkan telefon bimbit Renoir lapan megapiksel, kali ini syarikat tersebut menampilkan produk baru yang menyeronokkan memanfaatkan fungsi jari.

LG Cookie menawarkan harga mampu milik dengan skrin sentuhan dan ciri-ciri yang sesuai untuk pembeli pada harga memuaskan.

Selain faktor harga, telefon bimbit ini hanya berketebalan 11.9 milimeter dan mempunyai paparan skrin tiga dalam satu.

Tanpa aplikasi 3G dan Wi-Fi, ia merupakan telefon rangkaian quad-band dan sambungan GSM/GPRS/Edge. Pengguna juga tidak akan menemui kemudahan GPS sebagai salah satu cirinya.

Bagaimanapun ada ciri lain yang biasanya diperlukan iaitu kamera tiga mekapiksel, muzik dan pemain video, radio FM, sokongan kad Micro SD.

Paparan antara mukanya menyerupai model Renoir, tetapi uniknya ada tiga butang sebagai pusat untuk beroperasi sebagai kekunci utama dan untuk membuat dan menamatkan panggilan, dan paparan yang berwarna warni.

Selain itu, terdapat kekunci butang kamera, butang kunci dan juga kawalan suara.

Dengan saiz 106.5 x 55.4 mm, ukuran nipis dan berat hanya 89 gram, ia ringan dan sesuai untuk disimpan dalam poket dan mudah dipegang.

Kemasan yang mementingkan gaya menjadikan pengguna tidak mempercayai harganya dan

Spesifikasi LG KP500

l Sambungan: Quad-band GSM, GRPS/EDGEl Kamera : 3MP l FM radiol Paparan: skrin sesentuh TFT, 262K warnal Memori: 48 MB (microSD TransFlash sehingga 8GB)

sumber : utusan malaysia online

No comments: