Wednesday, February 18

Haruman Bunga Ceri Jepun


KEINDAHAN dan keharuman bunga ceri Jepun yang sedang berkembang mekar memikat sesiapa saja, bahkan imej ini antara yang menarik pelancong asing ke negara itu.
Namun kini tidak perlu untuk ke negara matahari terbit itu untuk merasai sensasi harumannya sebaliknya memadai dengan memiliki rangkaian produk wangian Japanese Cherry Blossom oleh The Body Shop.
Berinspirasikan Hanami iaitu adat tradisi Jepun yang menghargai kehidupan serba singkat dengan menikmati bunga-bunga ceri Jepun yang berguguran di tiup angin, koleksi ini cuba mengadaptasi kenangan dan mood tersebut.
Didatangkan dalam lima produk berbeza iaitu semburan wangian Eau de Toileete; pelembab badan Body Butter; gel mandian Bath & Shower Gel; losyen badan Pure Body Lotion; dan wangian untuk kediaman Reed Diffuser.
Apa yang pasti rangkaian Japanese Cherry Blossom ini pastinya mampu memanjakan tubuh dengan teksturnya yang ringan dan lembut bagaikan sutera.
Sebagaimana produk The Body Shop lain, rangkaian terbaru ini kaya dengan bahan-bahan semula jadi seperti minyak kacang soya, madu dan minyak zaitun organik.
Sumber : Utusan Malaysia

No comments: