Friday, March 20

Kahwin member-kue..

~SELAMAT PENGANTIN BARU DAYANG~




huhuw...akhirnya dapat gak aku gambar-gambar tym bestprenku dayang kawin..best taw..huhuw syg nya gue engga pegi lohhh....tapi xper,nnty kalo c Maria kahwin baru aku bergegas balik sandakan..ehe..bila la kwn ku sorang tue nak kahwin plak kan..oiii edith,bila ko maw pinang c maria ney???!cpt2 ko kumpul duit,ble gak aku merasa nasi minyak kamurang dua...ahaks...jgn mare arrrrr....huhui!!

Jom kita jenguk2 member2 aku yang turut hadir di majlis perkahwinan c dayang nie...uhuw!

hah! tue la dayang..cute kan dier...ngan baju pinknya lagi...ehe...cute2...i like!!ehe...yang dua orang tue plak member karas aku...yang kecik tue saper lek,c atom ar yang suka sangat melawa(huhuw) *p/s-bila ko maw kahwin atom???...dan yang sorang tue...slumber jerk memang best ar kawan ngan dier.tue nama nya peah.member yang aku syg owh...huhuw!



>>bawah<<
Eh eh...mia pon ada jugak??huhuw...tue yang dekat tepi tue baju kaler2 merah hitam tue namanya c mia la!!kat sebelah dier tue namanya pena,budak kecik dalam kelas kitorang dulu...tapi kecik2nya,otak bergeliga beb!sesuai gtuw ngan c pipa!eha!
yang baju kaler biru pakai kaca matu tue namanya plak c suriyati.sebelah tue pakai t-shirt merah lebey di kenali aron (nora) perasan lek wa tue dier..ahah! yang sebelah tue(t-shirt hitam) memg best law bekawan ngan dier..namanya c ida...best la.
yang atas sikit tue namanya lili...manis budak tue...ehe...yang due orang tue budak yang tadi la...eha!yang ala2 chinesse tue kat hujung tue namanya rokiah...hi kiah tambah cantik la plak ko kan...kim slm kim salam!!huhuw!!



hah! kita tinjau lagi la pic2 diorang nie...nek jeles plak aku nie xdpt datang..huhuw!!



>>bawah-pic jelas<<
hah!nak gtaw nie....nampak tak gurl 2 orang tue..ala2...tue hah!hujung depan nie...sorang pakai congsam ka apa nie..ehe...fesyen bha...haha! yang pakai baju hitam nie namanya idah plak...yang aku nak tunjuk nie,gurl kat sebelah dier nie..pakai baju kurung kaler hijau2 kuning tue.ala yang sebelah c pena nie...tue la bestpren aku...huhuw!banyak kenangan la ngan dier,namanya Maria...rindu plak ngan dier...dier nie penyayang orangnya tapi yang aku heran dier x suka budak2 la..huhuw...tapi kalo bab2 kwn nie ngan famili nie dier memg baik...tue yang aku suka meluah ngan dier tue,sampai nangis2 kitorang berduer di buatnya...hahah!tue dulu la...huhuw....now guna sms n call jak guna hp..huhuw!



jom belek2 album lagi...eha!










No comments: