Wednesday, March 18

yusuff

Urm...semalam aku tertengok la satu citer nie(mcm tersengaja tengok plak kan)ehe...lepas aku tengok citer cINTA UNTUK AIN,tersasar plak gi tengok MR.MAMA.niat tue memang la ada nak pegi tido..tapi mata nie tak mengantuk lak lagi,cemana lak nak keja sok kan..uhu...lps abis ctr tue,kononnya la aku nak tido dah,tub2 tergerak lak ati nak tengok ctr YUSUFF nie...huh!best la ctr nie(baru 1st tym tgk yusuff)..lakonan yang "HIDUP" dari asyraff muslim nie..huh!best2...dah la niyang rapik pon lakonan dier mantap n power.(siyukk la bha urang bilang)aku pikir asyraff nie cuma angkat watak2 yang ala2 macho jerk,orang yg sombong...tapi lps aku tengok citer dier kat niyang rapik,aku saluttt la kat dier...dier memng xda mslh kalo nak angkat pelbagai watak,memg gue respek kat dier..jom kita ushar2 skett ctr nie...uhuw!

Sinopsis Drama Yusoff

Drama menarik ini mengisahkan tentang Yusuff yang telah terpisah dengan ibu bapanya kerana perasaan hasad dengki ibu dan adik beradik tirinya. Yusuff dicampakkan di dalam telaga oleh saudara tirinya tanpa pengetahuan ibu dan bapa kandungnya, Suhana dan Yaacob yang menyangka Yusuff telah hilang. Yusuff berjaya diselamatkan oleh ketua kumpulan gangster bernama Aziz. Semenjak itu, bermulalah episod baru di dalam hidup Yusuff.

Antara pelakon-pelakon utama drama menarik ini ialah Ashraf Muslim, Zarynn Min, Syed Ali, Intan Sarafina, Jamaludin Kadir, Betty Banafe, Adam Anuar, Rahim Kadol, Puteri Fateen, Zed Zaidi dan ramai lagi dalam sesi ramah mesra bersama mereka. Majlis ini turut dimeriahkan dengan persembahan dari penyanyi lagu tema drama Yusuff iaitu Imran Ajmain.







sumber : internet

2 comments:

Syahmee + Entertainment said...

haha!
syed ali pun ada..

aiseeh!

suratni said...

tue la...
ensem plak dier nie kan...
ehe..